STANLEY Quencher konečně dorazil i na český trh. Po fenomenálním úspěchu v jeho domovské zemi je tak možné jej zakoupit i v ČR. Aktuálně v sedmi barevných provedeních.

Ty nejvydařenější reklamy

Reklama je svého druhu umění a platí to i pro reklamní plakáty a kampaně výrobců psacích potřeb. Pojďte se s námi podívat na ty nejvydařenější.

Velmi nápadité kampaně má značka Pilot (více obrázků zde):

Pilot-Water-Resistent-Pens-Guerrilla-Marketing-Ad

Kampaň na voděodolné popisovače 

Pilot_extrafine5-412x582

Kampaň na ultratenké rollery

 Faber-Castell a jeho pastelkové kampaně:

02

Kampaň True Colours od agentury Serviceplan, více obrázků zde.

tumblr_lkpuq8Jqtl1qekwzuo3_1280

Kampaň Living Colors, více obrázků zde. Vidíte pastelku na obrázku?

faber2

Kampaň se dá vytvořit i na pryže aneb „Ideas appear with pencil and eraser“, více  obrázků zde.

f7b8a29c28c42b0468c328af2d210cfb

Kampaň na podporu uměleckých pastelek si vypůjčila slavné dílo Edvarda Muncha.

Švýcarská značka Caran d’Ache a její inzerce na pastelky:

bc98ded5b40248b82643e64e7278b146

Kampaň na pastelky Let it out, více obrázků zde.

Stabilo je ve svých kampaních velmi kreativní:

Stabilo-Non-stop-Escalators

Stabilo se rozhodlo demonstrovat dlouhou výdrž svých zvýrazňovačů originálním způsobem, více zde.

09364d34320ef41ec22659b870919fac

K reklamě se dá využít i aktuální politické dění, jak dokazuje tento inzerát na zmizíkovatelný popisovač.

b0379ef9f81319d8c2382f527384bdd4

Se zvýrazňovači nemusí být učení mučení… více obrázků zde.

Americká značka Cross a její reklama na gelové rollery ve formě kuličkového pera:

7d606b0f6a308473574e150ba46be870

Počíhejte si na inspiraci s Moleskine:

dd639ee420f80490059148db77695787