Produkty Firmy
VÝPRODEJ
Blackwing
Caran d'Ache
Caran d'Ache - Art
Copic - popisovače
Cross
Cross - doplňky
Derby Fashion
Diamine - inkousty
Diplomat
Faber-Castell
Fantastic Paper
Filofax - diáře, bloky
FranklinCovey
Graf von Faber-Castell
Kaweco
Koh-i-noor
Lamy
Leuchtturm1917
Losiny - ruční papír
Midori MD
Midori TN
Moleskine - zápisníky
Montblanc
Montegrappa
Oxford - zápisníky
Papelote
Paperblanks - zápis.
Paper-oh
Parker - NEW
Parker - OLD
Pelikan
Pilot
Plus - kanc. potřeby
Porsche Design
Quiver - pouzdra
Rhodia - zápisníky
Rotring
S.T.Dupont
Sailor
Semikolon
Sheaffer
Stabilo
Stipula
Tombow
Tomoe River
Troika
Visconti
Waldmann
Waterman
Yankee Candle svíčky
..
DÁRKOVÉ POUKÁZKY
dárkové sady
kaligrafie
personifikace
pro leváky
pro školáky
omalovánky pro dospělé
Pomůcky
Kniha přání a stížností
Slovník pojmů
Vaše dotazy
InfoBox
ICQ:
Hot - Line
+420 273 130 610
Aktualizace: 20.05.2017
Přidat k oblíbeným
Nastavit homepage
Novinky e-mailem
Platební metody
ShopCentrik - Internetový obchod, internetové obchody, B2C, B2B
Partneři

Používáme ERP Altus VARIO

Taktické a outdoor vybavení. Army shop.


REKLAMAČNÍ ŘÁD


Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží nakoupeného na penShop.cz.


Povinnosti kupujícího

Kupující je povinen dodané zboží při převzetí prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

  1. Na e-mailovou adresu provozovatele.
  2. Poštou na adresu provozovny provozovatele.
  3. Reklamačním formulářem.
  4. Osobním doručením.


Kupující je povinen uvést:

  1. Číslo objednávky (je zasíláno s potvrzením objednávky v e-mailu, nebo uvedeno ve výpisu objednávek).
  2. Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů.
  3. Doložit doklad o vlastnictví zboží (přikládána faktura a dodací list, záruční list).


Povinnosti prodávajícího

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.


Reklamace uplatněná v záruční době

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Ke každému zboží je přikládána faktura a dodací list, který může sloužit zároveň jako záruční, pokud tento není přiložen (závislé na výrobci). Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník převzetím zboží. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.

Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi dodacím listem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný dodací list, je povinen podat ihned (nejpozději do 72 hodin) písemně zprávu adresovanou na jméno obchodníka, který vyhotovil fakturu. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.


Záruční podmínky

Délka záruky je (mimo jiné) uvedena na dodacím nebo záručním listu. Tato doba začíná dnem vystavení a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny se záruční doba neprodlužuje. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové i původní výrobní číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto dodacího listu. Ke každé položce musí být připojena kopie dodacího listu a přesný popis závad a četnost výskytu.

Servisní středisko po vyřízení reklamace vyzve zákazníka k odběru zboží, případně jej zašle na své náklady a riziko zpět.

Dodavatel si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
  • porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
  • neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci
  • zboží bylo poškozeno živly
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
  • v případě neoprávněné reklamace budeme nuceni opravu účtovat. Sazba je minimálně 245,- Kč za kus a 300,- Kč/hod práce servisního technika. Minimální částka za vyřízení takové reklamace je 300,- Kč
  • při opakovaném dodání neúplných průvodních dokladů (dodací list atd.) je dodavatel oprávněn účtovat odběrateli poplatek 100,- Kč za dohledání těchto dokladů


Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnost 1. září 2003. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.


 

Cross
Diplomat
Montblanc
Parker - OLD
Sailor
Visconti
Waldmann
 



Ochrana osobních údajů / Nákupní řád / Reklamační řád / Kontaktujte nás
© 2003 penShop s.r.o. * Všechna práva vyhrazena